مزایای کرکره برقی برای کسب و کار شما

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
10:43
پنج شنبه 18 دی 1400

اکثر مردم امنیت را جنبه حیاتی تداوم کسب و کار می دانند. در آن زمان، کرکره های غلتکی به دلیل استفاده در گاراژها برای مهر و موم کردن ورودی خانه ها شناخته شده بودند. با این حال، امروزه بسیاری از مشاغل از آن به عنوان یک اقدام امنیتی برای محافظت از اقلام تجاری ارزشمند استفاده می کنند.

در زمان های اخیر، کرکره های غلتکی مزایای متعددی را برای بسیاری از مشاغل استرالیایی ارائه کرده اند. این اقدامات امنیتی حفاظتی در همه اشکال و اندازه ها وجود دارد. در اینجا برخی از مزایای قابل توجهی که کرکره های غلتکی می توانند به کسب و کار شما ارائه دهند آورده شده است.

1. امنیت پیشرفته
کرکره های تجاری

کرکره های کرکره ای معمولا از آلومینیوم ساخته می شوند و به راحتی نمی توان آنها را شکست یا دستکاری کرد. آلومینیوم فلزی است که به دلیل استحکام و وزن سبک خود مشهور است، بنابراین، کیفیت محافظتی آن از بسیاری جهات بی بدیل است. توجه به این نکته مهم است که اندازه مغازه یا انبار شما تعیین کننده نوع کرکره ای است که برای کسب و کار شما مناسب تر است.

2. دوام
یافتن سیستم امنیتی که در هزینه ها صرفه جویی کند و نسبت به کرکره های غلتکی دوام بیشتری داشته باشد دشوار است. در صورت نگهداری مناسب، کرکره های غلتکی می توانند به اندازه اکثر ساختمان ها دوام بیاورند. همچنین نیاز به نگهداری زیادی ندارد و هزینه های آن بسیار مقرون به صرفه است.

3. حفاظت در برابر آتش
شیوع آتش سوزی یک فاجعه رایج است که امروزه مشاغل در سراسر جهان با آن روبرو هستند. در بیشتر موارد، آتش‌های خارجی از طریق درها و پنجره‌های چوبی وارد فروشگاه‌های تجاری و انبارها می‌شوند. با این حال، با کرکره‌های نسوز که از ورودی شما محافظت می‌کنند، می‌توانید هر آتشی را قبل از اینکه راهی به فروشگاه یا انبار پیدا کند خاموش کنید. بسیاری از کرکره های نسوز معروف هستند که می توانند در دمای 12000 درجه سانتیگراد سالم بمانند.

4. زیبایی شناسی جذاب
کرکره های داخلی

در زمان‌های اخیر، کرکره‌های تجاری و خانگی برای افزودن کیفیت‌های زیبایی به ساختمان‌هایی که در آن نصب می‌شوند، بهبود یافته‌اند. نکته دیگری که قابل ذکر است این است که کرکره های غلتکی بسته به ترجیح شما می توانند به صورت دستی یا خودکار کار کنند.

شات فراق

کرکره های کرکره ای ثابت کرده اند که منابع ارزشمندی برای تضمین امنیت مشاغل در سراسر جهان هستند. همانطور که اولویت بیشتر بر روی اقدامات امنیتی قرار می گیرد، زمانی که کرکره های غلتکی خسته کننده و غیرجذاب تلقی می شدند به تدریج به پایان می رسد. امروزه کرکره های غلتکی توانسته اند ویژگی های زیبایی شناختی را با ظرفیت بی نظیری برای امنیت ترکیب کنند. این چیزی نیست که بسیاری از انواع دیگر ورودی ها بتوانند آن را تضمین کنند. کرکره های سنگین، توری ها و محفظه های تاشو تحت پوشش 12 ماه گارانتی گسترده ما هستند که شامل قطعات و کار می شود.

فروشگاه دُرفا  تولید کنندگان پیشرو در کرکره های غلتکی آلومینیومی، توری ها و محفظه های تاشو در ایران هستند. 

https://www.doorfa.ir/%da%a9%d8%b1%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/



تعداد بازدید از این مطلب: 163
بازدید : 163

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر